Jak sprzedać szkodę na pojeździe?

#

Aby sprzedać szkodę na pojeździe przede wszystkim poddaj ją analizie naszych specjalistów. Odpowiemy Ci czy szkoda kwalifikuje się do odkupienia lub może do poprowadzenia sprawy.

Dokumenty niezbędne do oceny:

1. Wycena kosztów naprawy pojazdu wykonana przez ubezpieczyciela – obligatoryjne
2. Wycena niezależnego rzeczoznawcy wykonana na zlecenie Klienta – jeżeli posiadania
3. Wszelkie pisma i decyzji otrzymane od ubezpieczyciela, w tym decyzje dot. wypłaty odszkodowań – obligatoryjne
4. Kopia dokumentów pojazdu: dowód rejestracyjny, karta pojazdu – obligatoryjne
5. Faktury lub kopie faktur VAT za zakup części lub/i wykonanie naprawy pojazdu – jeżeli Klient posiada
6. Zdjęcia pojazdu w stanie sprzed i po wypadku – jeżeli Klient posiada
7. Kopia polisy AC i ogólnych warunków ubezpieczenia – jeżeli dotyczy szkody z ubezpieczenia własnego

Po ocenie sprawy otrzymasz od nas informacje o proponowanej wysokości dopłaty lub poprowadzeniu sprawy

Przedstawimy Ci pełną informację o ile możesz się ubiegać samodzielnie walcząc o odszkodowanie oraz jakie jest ryzyko i koszty sądowe. Druga propozycja dotyczy wykupu szkody na zasadzie cesji.

Dokonaj wyboru, podpisz umowę i odeślij dokumenty

Jeżeli wybierzesz opcję cesji szkody - podpisz wymagane dokumenty, wyślij informacje o odsprzedaży szkody do ubezpieczyciela sprawcy wypadku, odeślij dokumenty do nas. W ciągu kilku dni otrzymasz płatność umówionej kwoty na konto bankowe.

Jeżeli wybrałeś prowadzenie sprawy w oparciu o procent od odszkodowania, wyślij nam wskazane dokumenty. Sprawa będzie prowadzona i w ciągu od 6 miesięcy do roku powinieneś cieszyć się wyższym odszkodowaniem.

Przewiń